Black Friday 2020. Comercianţii se aşteaptă la vânzări record. Reducerile și pandemia au adus părinții și bunicii în online

Black Friday 2020. Comercianţii se aşteaptă la vânzări record. Reducerile și pandemia au adus părinții și bunicii în online

Black Friday 2020, reduceri mari în magazinele online din România

Românii, interesați să cumpere produse pentru casă, îngrijire personală, sport sau alimente

Cele mai importante știri ale zilei sunt la Observator 19

Black Friday 2020 va fi primul pentru mulți români, obișnuiți până acum să își cumpere cele necesare din magazinele offline. Însă situația generată de pandemia îi va îndemna pe mulți să se îndrepte către magazinele virtuale, cred specialiștii în vânzări, mai ales că luna aceasta vor fi reduceri mari. Și multe noutăți, atât pentru retaileri, cât și pentru consumatori.

De altfel, compania de tehnologie 2Performant preconizează că Black Friday va însemna în primul rând un număr semnificativ mai mare de cumpărători online, pe fondul scăderii vizitelor în magazinele offline, dar și categorii noi de produse care vor înregistra vânzări în creștere.

Black Friday 2020. Creștere masivă a vânzărilor online, după starea de urgență

Instituirea stării de urgență a adus o creștere spectaculoasă în comerțul online, comparabilă cu un salt în viitor, iar Black Friday 2020, care reprezintă în mod uzual un vârf al vânzărilor anuale pentru retaileri, este așteptat să aducă în noiembrie 2020 creșteri importante, dar diferite.

„Pandemia ne-a adus și părinții și chiar bunicii în online, astfel că pentru un număr semnificativ de consumatori acesta va fi primul lor Black Friday online. Este o mare oportunitate pentru branduri să-i atragă în magazinele lor și o provocare să-i educe și să-i loializeze pentru viitor. În al doilea rând, Black Friday 2020 aduce consumatori cu nevoi noi, generate de modul de viață actual marcat de lucrul de acasă, școala online și, în general, creșterea semnificativă a timpului petrecut în interiorul propriei case. Ca urmare, ne așteptăm ca luna noiembrie, care istoric s-a dovedit a fi cea mai bună pentru comerțul electronic, să ducă la conversii în creștere”, a explicat Dorin Boerescu, CEO 2Performant, conform sursei citate.

Românii, atrași de reduceri online, simplitate și siguranță. Black Friday 2020, așteptat să doboare recorduri

De altfel, marii retaileri au început deja pregătirile pentru Black Friday 2020, iar acestea includ și campaniile de promovare online menite să atragă cât mai mulți cumpărători, mai ales că pe fondul accelerării digitalizării clienții sunt mult mai deschiși, iar oportunitățile pentru magazine de a-i atrage sunt mult mai mari.

Mai mult, retailerii se așteaptă ca reducerile de Black Friday să aducă creșteri în sectoarele unde au existat deja creșteri în pandemie, în ultimele opt luni românii fiind interesați să cumpere în special produse pentru casă, îngrijire personală, sport sau alimente, în condițiile în care stilul de viață s-a schimbat.

Românii au cumpărat masiv de pe platformele online, în ultimele luni.

– alimente și hypermarket (657%) – sport (402% creștere) – beauty (171%) – îngrijire personală și sănătate (155%) – jucării și articole pentru copii (153%) – flori și cadouri (83%).

Sursa: Observator

loading...