Clienţii unui hotel din Galaţi au posibilitatea de a nu intra în contact cu angajaţii

Clienţii unui hotel din Galaţi au posibilitatea de a nu intra în contact cu angajaţii

În plină pandemie, un hotel din Galaţi vine cu cea mai sigură ofertă pentru potenţialii clienţi. Îi asigură că se pot caza fără să intre în contact cu niciun angajat. Tot ce trebuie să facă este să apese câteva butoane pe un ecran din holul clădirii. Un sistem similar funcţionează şi în Cluj-Napoca.Clientul trebuie să îşi aleagă camera, în funcţie de opţiuni, apoi perioada şederii, apoi poate să aleagă dacă vrea cu mic dejun sau nu. Se face un sumar după care îşi completează fişa de cazare. Este un an atipic, așa că hotelierii din România fac tot ce pot pentru a-şi face clienţii să se simtă în siguranţă. În Galaţi, un hotel le promite că se pot caza fără să intre în contact cu vreo persoană. Cu ajutorul acestui cod, clientul poate intra în camera de hotel. Trebuie doar să-l ţină nemişcat în faţa aparatului. În câteva secunde va fi citit. Uitaţi: Bine ai venit! Şi astfel cazarea este finalizată, uşa s-a deschis.Bogdan Ionescu, patron: Ne-am dat seama că o pandemie înseamnă o rupere a fluxului în domeniul HoReCa, pentru că oamenii nu mai puteau umbla, oamenii erau speriaţi. Client: Ştiind că suntem într-o perioadă a pandemiei mi se pare o chestie de securitate foarte bună. Şi în Cluj găsim un sistem de cazare asemănător, de data aceasta în cazul apartamentelor închiriate în regim hotelier. Pentru ca proprietarul să nu aibă contact fizic cu oaspeții, le dă un cod cu ajutorul căruia pot deschide căsuța poștală unde le lasă cheia. Evident, plata se face online.

Sursa: Observator

loading...