Testul crud pe care l-a făcut o companie de Crăciun, promițând angajaților o primă grasă

Testul crud pe care l-a făcut o companie de Crăciun, promițând angajaților o primă grasă

Compania americană GoDaddy şi-a cerut scuze public, după ce și-a păcălit proprii angajați. Compania a dorit să vadă cum vor reacționa proprii angajați, în cazul unei încercări de phishing a hackerilor, însă, aveau nevoie de un motiv foarte, foarte bun.Godaddy, una dintre cele mai mari companii de hosting din lume, a dorit să afle cât de inteligenți sunt angajații lor, în cazul unei incercări de furt a datelor personale.Un email a fost trimis către angajați, care părea a veni de la o adresă de email a cuiva din conducere, prin care se condiționa acordarea unei prime în valoare de aproape 700 de dolari de completarea unui chestionar cu date personale ale angajatului respectiv.În realitate, era vorba despre un test al securităţii informatice.”Am descoperit că unii angajaţi au fost bulversaţi de testul nostru de phishing şi l-au considerat crud, iar pentru aceasta ne-am cerut scuze”, a precizat compania.

Sursa: Observator

loading...