Mihaela „Mimi” Pantea pune bazele Laboratorului de creatori de conținut

Mihaela „Mimi” Pantea pune bazele Laboratorului de creatori de conținut

La 22 de ani este prima creatoare de conţinut din România care a strâns peste un milion de urmăritori pe Instagram. Mimi, sau Mihaela Pantea, este una dintre cele mai urmărite figuri din online-ul românesc. Povestea ei a început în urmă cu patru ani, pe vremea când studia actoria în Londra. Asta probabil ştiţi deja, pentru că Mimi a fost invitata noastră, la Observator, şi în 2019 şi în 2020… dar ce nu ştiţi este că, între timp, are şi propriul show online.Pentru show-ul online cu şi despre tineri, Mimi a avut nevoie de trei luni şi de ajutorul unei echipe de peste 50 de oameni. Practic, ea caută adolescenţi care pot deveni creatori compleţi de conţinut. Mimi, vlogger: Să poţi să activezi pe toate platformele social media- Instagram, Tik Tok, YouTube, Twitter eventual, Facebook … am găsit cei mai fresh oameni, potriviţi pentru acest concurs, pe care vreau să îi fac să interacţioneze, să creeze. Şi pentru că ştie ce presupune traseul de la începător la influencer de succes, Mimi le întinde o mână celor care au acelaşi vis. Mimi, vlogger: Când am început, am avut mare noroc să pot să colaborez cu vloggeri mari care m-au ajutat, mi-au dat pe lângă validare şi expunerea de care aveam nevoie. Am stat şi m-am gândit că vremurile s-au schimbat, colaborările sunt mai greu de făcut, am vrut cumva să le ofer şansa să fie văzuţi la fel de uşor cum am primit-o şi eu. Ca să poată deveni urmărit şi credibil, candidatul ideal are nevoie de o serie de abilităţi. Mimi, vlogger: Să fii pregătit pentru orice ar putea să apară peste noapte. Ni se dă programul peste cap, am ceva de făcut într-un timp foarte scurt şi, cumva, ca să poţi să fii influencer 360, trebuie să fii pe fază şi să faci ce ţi se cere.

Sursa: Observator

loading...