O doctoriţă de 32 de ani din Mexic a avut convulsii și dificultăți de respirație după vaccinul anti-Covid Pfizer

O doctoriţă de 32 de ani din Mexic a avut convulsii și dificultăți de respirație după vaccinul anti-Covid Pfizer

Autoritățile mexicane anchetează cazul unei doctorițe de 32 de ani care a fost internată în spital după ce a fost imunizată cu vaccinul anti-Covid-19 dezvoltat de Pfizer-BioNTech.Doctorița, al cărei nume nu a fost făcut public, a fost internată pe secția de terapie intensivă a unui spital public din statul nordic Nuevo Leon, după ce a avut convulsii, dificultăți de respirație și o erupție pe piele în urma vaccinării anti-Covid.”Diagnosticul inițial este encefalomielita”, a declarat Ministerul Sănătății din Mexic, într-o declarație publicată vineri seară, potrivit Reuters.Encefalomielita este o inflamație a creierului și a măduvei spinării.Ministerul a adăugat că medicul are antecedente de reacții alergice și a spus că nu există dovezi din studiile clinice ca cineva să fi dezvoltat o inflamație a creierului după administrarea vaccinului.Pfizer şi BioNTech nu au putut fi contactate imediat pentru comentarii.

Sursa: Observator

loading...