Virgil Musta trage semnalul de alarmă după ce o femeie a făcut pareză facială după administrarea vaccinului antiCOVID: Studiile au arătat acest lucru!

Virgil Musta trage semnalul de alarmă după ce o femeie a făcut pareză facială după administrarea vaccinului antiCOVID: Studiile au arătat acest lucru!

Virgil Musta trage semnalul de alarmă după ce o femeia a făcut pareză facială după administrarea vaccinului COVID. Musta spune că reacțiile de acest gen au ieșit în evidență în studiile anterioare aprobării vaccinului de la Pfizer și că unt mai multe aspecte care trebuie luate în calcul, în funcție de fiecare caz în parte.

Virgil Musta trage semnalul de alarmă după ce o femeia a făcut pareză facială după administrarea vaccinului COVID. Ce spune renumitul medicAlte ArticoleCât câştigă o spălătoreasă la un spital din provincie. …Prima reacție adversă rară după vaccinarea anti-COVID: paralizie …Al 12-lea deces în rândul pacienţilor transferaţi după incendiul …

“În cazul acestui vaccin de la Pfizer, în studiile clinice anterioare efectuării acestui vaccin au fost observate astfel de reacții, în care pacienții au prezentat pareză facială tranzitorie, cu evoluție între trei și șase săptămâni cedând simptomatologia acestei pareze faciale. Motiv pentru care recomandările Organizației Mondiale a Sănătății au fost următoarele: dacă o persoană a prezentat în antecedente o pareză facială poate să facă vaccinarea.

Dacă această pareză s-a produs înaintea vaccinării, într-un timp scurt și încă prezintă leziuni la nivelul nervului facial, se recomandă să nu se facă vaccinarea, să se amâne acest lucru. Dacă pareza se produce după prima doză, se întrerupe vaccinarea, administrarea celei de-a doua doze.

Din studiile făcute, această pareză este una temporară și urmează să cedeze prin aplicarea medicației specifice”, spune medicul Virgil Musta, pentru B1.

Ministerul Sănătăţii a anunţat prima reacţie adversă rară după administrarea celei de-a doua doze de vaccin anti-COVID-19 dezvoltat de Pfizer BioNTech. Reacţia s-a înregistrat la o femeie din Vâlcea, medic de profesie, care în prezent este într-o stare de sănătate bună.

„Ministerul Sănătății a fost informat de către reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică – Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile despre înregistrarea unei reacții adverse rare, paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty).

În acest moment, pacienta se află într-o stare de sănătate bună, iar rezultatele analizelor nu arată modificări patologice. Reacția adversă avută, potrivit prospectului vaccinului BioNTech Pfizer (Comirnaty), este una rară, care se manifestă și la alte tipuri de vaccinuri„, a anunţat Ministerul Sănătăţii.

Citeşte şi: Prima reacție adversă rară după vaccinarea anti-COVID: paralizie facială temporară după rapel cu vaccinul Pfizer 

Sursa: RomaniaTV

loading...