(P) Sănătatea, prioritară pentru români în 2020. Abonamentele medicale la Regina Maria au înregistrat o creștere de 30%

(P) Sănătatea, prioritară pentru români în 2020. Abonamentele medicale la Regina Maria au înregistrat o creștere de 30%

În 2020, sănătatea a fost o prioritate pentru români. Pe fondul pandemiei, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a înregistrat o creștere pe segmentul de abonamente medicale corporate și individuale atât ca număr, cât și ca valoare.Anul 2020 a demonstrat din nou cât de important este sistemul de sănătate în ecosistemul oricărei societăți. Pandemia a generat o schimbare de viziune în modul în care companiile, dar și persoanele fizice aleg să își protejeze sănătatea, acordând un interes crescut pachetelor medicale de prevenție.Companiile au investit semnificativ în sănătatea angajaților, cu atât mai mult cu cât majoritatea abonamentelor medicale includ și investigațiile necesare în evaluarea și monitorizarea post-infecție COVID-19. Astfel, în 2020, cu 50% mai mulți abonați corporate au beneficiat de abonamente mai cuprinzătoare și cu mai multe servicii incluse, în comparație cu anul anterior. La rândul lor, abonații au achiziționat prin intermediul magazinului online REGINA MARIA pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce și până în prezent.Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat și în cazul companiilor mici și mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziționate de aceste companii pentru angajații lor au fost abonamente de tip medium – premium.În cazul abonaților individuali (adulți și copii), interesul pentru abonamente a generat o creștere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, și aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziționate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii și investigații incluse gratuit, și cu acces la toți medicii din Rețea.„De 25 de ani, oferim soluții medicale personalizate atât pentru marile companii, business-urile antreprenoriale, cât și pentru persoanele fizice. Ultimii ani ne-au arătat că prevenția și grija pentru sănătate au devenit o prioritate pentru toate aceste categorii, tendință accentuată acum și de pandemie, dar care estimăm că se va menține și după depășirea contextului actual. Abonații au înțeles cât de important este să ai un abonament cu servicii multiple și complexe, care îți permite să mergi la medic ori de câte ori este necesar. În plus, peste 95% dintre abonamentele noastre acoperă și investigațiile recomandate în monitorizarea pacienților post-COVID. Pe lângă serviciile medicale oferite, un abonament REGINA MARIA înseamnă și o experiență digitală completă. Totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit prin magazinul online, efectuarea programărilor direct de pe mobil, inclusiv cele de medicina muncii, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor.”, declară Andreea Minuță, Director Divizie Abonamente Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.’ + gallery_item.description + ‘

Sursa: Observator

loading...