Emisiunea CulTour şi serialele O rază de speranţă şi Jurământul, lider de audienţă pe nişa televiziunilor pentru femei

Emisiunea CulTour şi serialele O rază de speranţă şi Jurământul, lider de audienţă pe nişa televiziunilor pentru femei

Emisiunea CulTour difuzată ieri, de la 17:30, la Happy Channel, în care Cristina Ciobănaşu şi Vlad Gherman au acordat primul interviu după despărţire, răspunzând întrebărilor primite în social media a fost prima alegere în rândul publicului feminin.Ediţia a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor şi pe locul patru în top all channels, dupã principalele posture generaliste, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.Astfel aseară, în intervalul difuzării (17:30–18:00), emisiunea CulTour a fost lider de audiență la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, obținând o cotă de piață de 4.2% și un rating mediu de 1 procent. Pe poziția a doua s-a aflat Pro Gold, cu o cotă de piață de 1.4% și un rating mediu de 0.3 procente.Serialele O rază de speranţă şi Jurământul au ocupat şi ele primele poziţii în clasamentul de audienţă la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, respectiv pe locul patru în top all channels, dupã principalele posture generaliste, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.Astfel, în intervalul difuzării O rază de speranţă (19:00-20:00), postul Happy Channel a ocupat prima poziţie în clasamentul posturilor de televiziune pentru femei, obţinând o cotă de piaţă de 3.8% şi un rating mediu de 1.3 procente, urmat de Diva cu 2.8% cota de piaţă şi 1 punct de rating.

Sursa: Observator

loading...