Ediţiile speciale de Paşte Super Neatza cu Răzvan şi Dani, lider de audienţă

Ediţiile speciale de Paşte Super Neatza cu Răzvan şi Dani, lider de audienţă

Astfel, în prima zi de Paşte, telespectatorii au petrecut ziua de Sărbătoare alături de familia Super Neatza. Conform Kantar Media, în intervalul 10:00 -12:59, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani și a obținut, în medie, 2.5 puncte de rating şi 17.6% cota de piaţă. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV cu 1.5 puncte de rating şi 11% cota de piată.Şi în a doua zi de Paşte, românii au dat startul distracţiei alături de matinalul de la Antena 1. Ediţia specială de Sărbătoare în care Răzvan, Oprişan şi Nicolai Tand i-au avut musafiri în ograda lor de la ţară pe orăşenii Dani, Ramona, Bianca şi Ristei s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. Conform Kantar Media, în intervalul 08:00 – 12:00, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în medie, 2.5 puncte de rating şi 19.7% cota de piaţă. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV cu 2.1 puncte de rating şi 16.5% cota de piată. Şi în mediul urban, Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost prima opţiune a telespectatorilor, obţinând un rating mediu de 3.4 puncte şi 17.9% cota de piaţă. Poziţia secundă a fost ocupată şi de această dată tot de Pro TV, cu 2.1 puncte de rating şi 11.1% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori alegând să urmărească matinalul de la Antena 1, care a înregistrat 3.7 puncte de rating şi 18% cota de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 2.3 puncte de rating şi 11.2% cota de piaţă.

Sursa: Observator