Black Friday 2021. Lensa vine cu reduceri de 90%. Iată cum îți poți cumpăra ochelarii la un preț de nimic

Black Friday 2021. Lensa vine cu reduceri de 90%. Iată cum îți poți cumpăra ochelarii la un preț de nimic

Black Friday 2021. Oferta se aplică la mii de produse a celor mai cunoscute branduri de optică la nivel internațional. În luna noiembrie, reducerile la brandurile Polaroid, Hawkers, Polarizan sau ZenVu sunt de peste 90%, Carrera, Fossil și Guess de până la 90%, iar la brandurile premium precum Givenchy, Jimmy Choo, Furla sau Tommy Hilfiger de până la 85%.

Black Friday 2021. Lensa vine cu reduceri de 90%. Iată cum îți poți cumpăra ochelarii la un preț de nimicAlte Articole

Este oficial! Alocațiile și pensiile vor crește de la 1 ianuarie …

Cum e mai bine să păstrăm cafeaua. Iată greşelile care o …Anca Pandrea, bolnavă de Covid, refuză imunizarea cu ser și …

Anul acesta, prețurile au atins minime istorice pentru fiecare categorie de produse: rame de vedere de la 9 lei, ochelari de soare de la 19 lei, lentile de contact de la 29 lei, lentile de contact colorate de la 19 lei, soluții și accesorii de la 1 leu.

Compania susține sănătatea și își așteaptă clienții la o verificare gratuită a vederii. La Lensa, consultațiile au fost mereu gratuite, iar acest lucru nu se schimbă în perioada aglomerată a celor mai mari reduceri.

Rețeaua de magazine fizice Lensa are 14 magazine, cu o suprafață totală de expunere de peste 10.000 mp. Lensa are showroomuri în București (clădirea Apaca și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Arad. Până la finalul anului, un nou magazin Lensa va fi deschis la Oradea.

Citește și: LIDL uimește cu noi oferte-bombă. Produsele care vor înnebuni orice gospodină. Friteuză cu aer cald și robot de bucătărie, la un preț uimitor

Brandul românesc Lensa.ro este fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani se situează printre cei mai mari jucători pe piața de optică din România. Până în prezent, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii ajung la 800.000 euro.

În magazinele Lensa se fac peste 200.000 de comenzi anual. După 8 ani de la înființare, Lensa.ro a acumulat peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot această perioadă au fost oferite 225.000 de consultaţii.

Citește și: Black Friday 2021. Altex promite reduceri uriașe și stocuri suficiente la toate categoriile de produse. Când începe cel mai așteptat eveniment de shopping al anului

Citește și…

VESTE ȘOC PENTRU ABSOLUT TOATĂ ROMÂNIA! Au anunțat chiar acum! SE ÎNTÂMPLĂ DE CRĂCIUN

Anamaria Prodan dă cărțile pe față. Impresara, mesaj dur …

Sursa: RomaniaTV