Stresul cotidian la care mulți dintre noi suntem supuși zilnic ne lasă de multe ori fără energie, iar din această cauză nu reușim să ne odihnim și nici să ne alimentăm corespunzător.

Pentru a-ți recăpăta forțele, îți recomandăm câteva reguli culinare simple pe care să le urmezi.Activitățile la care suntem supuși zilnic, aglomerația, alimentația dezechilibrată, dar și lipsa unui program corect de odihnă sunt factori care pot lăsa semne pe chipul și trupul tău.

Oboseala se acumulează zilnic, motiv pentru care dimineața la prima oră nu te simți atât de odihnit pe cât ar trebui.

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să alungi oboseala și să ai mai multă energie!Articolul continua dupa recomandari googletag...display('div-gpt-ad-1508934800769-5'); }); Horoscop 12 ianuarie 2019.

Surprize în dragoste, cumpărături şi o cină la restaurantNu omite micul dejun.

Nu încerca să amâni micul dejun pentru momentul în care ajungi la birou.

O dată ce ai ales să sari peste prima masă a zilei, vei permite creșterea nivelului de stres, o dată cu el va crește și nivelul cortizolului, fapt ce poate duce la un consum exagerat de alimente nesănătoase.

Alege un mic dejun bogat în fibre care îți va oferi energie de la prima oră.Alege-ți porții de mâncare care conțin proteine și carbohidrați.

O masă care conține carbohidrați bogați în fibre precum terci de ovăz te va ajuta să ajungi la senzația de sațietate mult mai repede și astfel să mănânci doar atât cât organismul are nevoie.

Proteinele te ajută să stai departe de alimentele nesănătoase deoarece îți vor ține de foame pentru o perioadă mai lungă de timp.

Poți consuma la masa de prânz și grăsimi bune precum: somon, ton, nuci, avocado, ulei de măsline, nuci, ou fiert, salată de crudități, etc.Mănâncă porții mici și dese.

Dacă nu îți distribui corect caloriile pe parcursul zilei, riști să ai probleme cu glicemia, cortizolul, colesterolul și bineînțeles să ai o energie scăzută.

Nu consuma o cantitate exagerată de alimente la o singură masă deoarece îți vei induce o stare de somnolență și de oboseală.

Consumă porții mici și încearcă să te obișnuiești să îți mărești frecvența meselor.Fă mișcare.

Activitatea fizică este porția de sănătate zilnică de care organismul tău are nevoie.

Mișcarea îți stimulează capacitatea de concentrare și îndepărtează stresul, dar și senzația de oboseală.

De asemenea, 30 de minute de mișcare pe zi te vor ajuta și să ai un somn odihnitor pe timpul nopții. Încearcă să îți stabilești un program corect de somn deoarece în felul acesta organismul nu va mai vi predispus să consume alimente nesănătoase în mod exagerat.Consumă vitamine.

Vitaminele sunt porția de suplimente naturale pentru energie.

De exemplu, complexul de vitamine B îți transformă alimentele în energia de care organismul tău are nevoie pentru o zi întreagă.

Adoptă o dietă echilibrată din care să nu lipsească fructele și legumele proaspete, peștele, cerealele integrale, soia, fasole, mazăre, quinoa, etc.

Sursa: Observator