Un şofer de camion din Tulcea a fost condamnat la 4 ani de puşcărie, după ce a provocat un accident mortal pe DN1, între Alba Iulia și Sebeș.

Un tânăr de 19 ani a murit, după ce camionagiul a intrat pe contrasens, în depăşirea unei coloane de maşini.De asemenea, camionul avea defecţiuni grave şi la sistemul de frânare, fapt care a contribuit la producerea accidentului.Articolul continua dupa recomandari cX.callQueue.push(["invoke", function() {googletag...display('div-gpt-ad-1508934800769-5'); });}]); Criteo.events.push(function() {Criteo.DisplayAcceptableAdIfAdblocked({"zoneid": 1410627,"containerid": "Crt-1410627","overrideZoneFloor": false});}); Horoscop 13 septembrie 2019.

Lecție dureroasă despre dragosteŞofer de camion condamnat la puşcărie după un accident mortalUn şofer de camion din Tulcea ar trebui să stea 4 ani după gratii, după ce sentinţa definitivă a fost pronunţată de Curtea de Apel Alba Iulia. Dosarul a fost rejudecat după ce un acord încheiat cu procurorii în 2017 i-ar fi permis şoferului vinovat să cu suspendare, informează ziarulunirea.ro.

cX.callQueue.push(["invoke", function() {googletag...display('div-gpt-ad-1554898609444-0'); });}]); Criteo.events.push(function() { Criteo.DisplayAcceptableAdIfAdblocked({"zoneid": 1410631,"containerid": "Crt-1410631","overrideZoneFloor": false});}); Şoferul neatent, camionul defect, avea viteză, decide să intre în depăşirea unei coloane de maşini"În data de 15.01.2016, în jurul orei 18:05, inculpatul Popazu Stere a condus autoutilitara marca DAF ce tracta semiremorca marca Koegel pe DN 1 şi, în zona km 373+467 m, din cauza neatenţiei nu a observat coloana de maşini oprită în faţa sa şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune cu autoutilitara marca Renault Kangoo, condusă din sens opus de S.V.A., pe direcţia Sebeş – Alba Iulia. În urma accidentului, C.A., pasager al autoutilitarei marca Renault Kangoo, a suferit leziuni corporale în urma cărora a decedat”, informează poliţiştii.Potrivit poliţiştilor, şoferul putea evita producerea accidentului, dacă la preluarea autovehiculului efectua o verificare a acestuia, iar dacă constata probleme tehnice să le remedieze sau să nu plece în cursă. În condițiile de drum umed și vizibilitate redusă, P.

S.

trebuia să păstreze o distanță corespunzătoare față de autovehiculul din față și să adapteze viteza de deplasare astfel încât să poată opri autovehiculul în condiții de siguranță pentru toți particianții la trafic.

Sursa: Observator