Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează, în luna iulie, trei întâlniri cu contribuabilii, precum şi cu distribuitorii şi unităţile acreditate de service pentru evidenţa aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF), prima întâlnire urmând să aibă loc luni, 22 iulie, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, a anunţat instituţia. "În cadrul întâlnirilor, toate întrebările contribuabililor cu privire la tema "Case de marcat: facilităţi, obligaţii, termene" vor primi un răspuns adecvat din partea specialiştilor ANAF", spun reprezentanţii Fiscului. În luna iulie, întâlnirile cu contribuabilii sunt programate astfel: 22 iulie, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, 25 iulie, la sediul Direcţiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili, iar în 30 iulie, la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti.

Toate întâlnirile vor avea loc începând cu ora 14:00.

Contribuabilii interesaţi să participe la aceste întâlniri trebuie să utilizeze Formularul de Contact, disponibil pe site-ul instituţiei, pentru a se înscrie la întâlnirile organizate.

Potrivit ANAF, înscrierea se realizează în limita locurilor disponibile.

Lunar, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează peste 100 de întâlniri cu contribuabilii, la nivel naţional, în care sunt abordate teme fiscale de interes.

AGERPRES/(AS - editor: Mariana Nica, editor online: Ada Vîlceanu)